اثرات تكليف شب براي دانش آموزان
فهرست مطالب
عنوان |
صفحه |
فصل اول |
|
مقدمه |
1 |
بيان مسئله |
7 |
ضرورت و اهميت پژوهش |
10 |
متغيرهاي پژوهش |
13 |
تعريف عملياتي متغيرها |
14 |
فرضيه هاي تحقيق |
15 |
فصل دوم |
|
مقدمه |
18 |
قوانين يادگيري از نظر روانشناسان |
21 |
تاثير تكليف در يادگيري |
23 |
آيا تكليف شب يك ضرورت تربيتي است؟ |
24 |
ملاك هاي تعيين تكليف شب |
26 |
تناسب نوع تكليف با نوع درس |
28 |
جايگاه تكليف |
28 |
تصحيح تكليف |
29 |
تشريح اهداف تكليف |
30 |
فوايد و مضرات تكليف |
30 |
اهداف تكليف |
31 |
انواع تكليف |
32 |
حجم تكليف |
33 |
رابطه تكليف با ميزان هوش و استعداد دانش آموزان و پيشرفت تحصيلي آنها |
35 |
تاريخچه تكليف شب در جهان |
36 |
تكليف شب به عنوان يك تجربه يادگيري |
38 |
اثرات تكليف شب |
40 |
نظريات مختلف درباره تكليف شب |
41 |
تاريخچه تكليف شب |
44 |
تحقيقات انجام شده در ايران |
52 |
فصل سوم |
|
روش تحقيق |
56 |
نوع تحقيق |
56 |
جامعه آماري |
57 |
نمونه آماري |
57 |
روش نمونه گيري |
57 |
ابزار تحقيق |
57 |
روش تجزيه و تحليل اطلاعات |
|
فصل چهارم |
|
الف- آمار توصيفي |
61 |
مقدمه و بيان افراد نمونه آماري بر اساس مدرك سابقه، جنسيت و منطقه جغرافيايي |
61 |
بيان فرضيه ها و سوالات مربوط به آن |
62 |
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضيه شماره يك |
101-63 |
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضيه شماره دو |
101-63 |
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضيه شماره سه |
101-63 |
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضيه شماره چهار |
101-63 |
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضيه شماره پنج |
101-63 |
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضيه شماره شش |
101-63 |
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضيه شماره هفت |
101-63 |
تجزيه و تحليل و بيان روش مقايسه اي ارائه تكليف شب سنتي و فعال |
101 |
آمار استنباطي |
105 |
بحث و نتيجه گيري |
109 |
فصل پنجم |
|
خلاصه پژوهش |
112 |
عنوان و اهداف پژوهش |
112 |
فرضيه هاي پژوهش |
112 |
نوع پژوهش |
114 |
پيشنهادات |
115 |
محدوديت ها و موانع |
116 |
پيوست ها |
|
منابع و مأخذ |
119 |
فهرست جداول |
121 |
نمونه فرم پرسشنامه |
124 |
تعداد مشاهده: 2634 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 135
حجم فایل:578 کیلوبایت