دانلود فایل تشويق بهتر است يا تنبيه
بخشی از متن اصلی :
فصل اول
براي تربيت بدني معناي مختلفي در نظر گرفته اند كه در كتب و تربيت به چشم ميخورد بعضي ميگويند: تربيت علمي است كه از طريق نسل بالغ درباره ي آنها كه رشد كافي نيافته اند به منظور پرورش جسمي، فكري و اخلاقي شان انجام ميشود تا آنها را براي عضويت در زندگي انساني آماده كند.
عده اي گويند: تربيت عبارت است از يك عمل عمدي و آگاهانه وداراي هدف كه به منظور رشد دادن يا ساختن و دگرگون كردن ونيز شكفتگي استعدادهاي مادر زادي او انجام شود . آنچه در تعريف تربيت لازم و ضروري است كه توجه شود و از خصوصيات و ويژگي هايي است كه تربيت بايد داشته باشد عبارت است از: آگاهانه بودن ، دائمي بودن، داراي هدف و جهت بودن، شكوفا نمودن نيروهاي فطري و استعداد غرائز ( در غير انسان) و كلا پرورش قواي جسمي و روحي و رواني انسان.
هر گاه از طرف فردي آگاه و تربيت يافته استعدادهاي انسان در راستاي مطلوبي شكوفا گشته و از قوه به فعليت در آيد تربيت در انسان صورت گرفته است.
مفهوم تعليم: تعليم يعني فراهم آوردن زمينه هاي و عوامل لازم براي فراگيري فرد. بعضي هم در معني تعليم ، انتقال معلومات به ذهن فرد را متذكر شده اند ومعتقدند كه علم از معلم به فرد منتقل ميشود ه در اصل تفاوت چنداني بين دو تعريف وجود ندارد.
این فایل به همراه چکیده ، فهرست مطالب ، متن اصلی و منابع تحقیق با فرمتword در اختیار شما قرار میگیرد
تعداد صفحات : 22
تعداد مشاهده: 4225 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 22
حجم فایل:14 کیلوبایت