دانلود فایل نقش بازاریابی مستقیم بر رضایت مشتریان در شرکت های بیمه

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
این فایل در قالب فرمت Power Point قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد


با وجود همه فرصت های سودآوری در بازاریابی، دنیای رسانه موجب افزایش فشارهای رقابتی شده اند که شرکت های کوچک و بزرگ در سراسر دنیا و در همه لحظه ا خود را در میان مبارزه نشان می دهند. بنابرای مدیریت در رابطه صمیمی با مشتریان و بلند مدت باعث شده است که در زمینه موجو در داده های مشتریان می توانند محصولاتی باب طبع هر گروه از مشتریان را تولید و عرضه کنند و با استفاده از بازاریابی تک به تک از رسانه ها به شیوه اثربخش تر استفاده نمایند. هدف نهایی عبارت است از بستن قراردادهای سودآورتر و محکم تر با مشتریان مورد هدف.

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4201 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 25

حجم فایل:743 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل