فایل آموزش مهارت هاي زندگي بر عزت نفس، سازگاري اجتماعي، پيشرفت تحصيلي، اضطراب حالت و اضطراب

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته علوم تربیتی (آموزش_و_پژوهش)
این فایل در قالب فرمت Power Point قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد


فهرست مطالب:

چكيده:

فرضيات پژوهش عبارتند از:

 

فصل اول:

مقدمه:

بيان مسئله

اهميت و ضرورت پژوهش

اهداف تحقيق

فرضيه‌هاي اصلي تحقيق:

فرضيه هاي فرعي پژوهش:

متغيرهاي پژوهش

1- متغير مستقل:

2- متغيرهاي وابسته:

3- متغيرهاي مداخله گر (تعديل كننده):

4-متغيرهاي كنترل:

تعريف عملياتي مهارت هاي زندگي:

تعريف عملياتي سازگاري اجتماعي:

تعريف عملياتي پيشرفت تحصيلي:

تعريف عملياتي اضطراب حالت:

تعريف عملياتي اضطراب صفت:

 

 

فصل دوم: (مروري بر پيشينه پژوهش)

مقدمه:

تعريف عزت نفس

شكل گيري عزت نفس:

اهميت عزت نفس

تفاوت عزت به نفس با اعتماد به نفس:

تفاوت عزت نفس با خويشتن پذيري:

تفاوت عزت نفس با مفهوم خود پنداره:

زمينه هاي مختلف عزت نفس

عزت نفس كلي:

عوامل موثر در رشد عزت نفس:

تاثير جنسيت در رشد عزت نفس:

تعريف اضطراب:

نظريه روانكاوي:

نظريه هاي شناختي اضطراب:

نظريه يادگيري اجتماعي اضطراب:

نظريه هاي رفتاري اضطراب:

نظريه زيست شناختي اضطراب:

روش هاي مختلف اندازه گيري اضطراب:

افتراق بين اضطراب حالت و اضطراب صفت:

پيشرفت تحصيلي:

تعريف پيشرفت تحصيلي

ديدگاه هاي مختلف درباره پيشرفت تحصيلي:

عوامل موثر در پيشرفت تحصيلي:

سازگاري اجتماعي:

عوامل موثر بر سازگاري اجتماعي:

شرايط تحصيلي:

هوش:

گروه همسالان:

نظريه ها و ديدگاه هاي سازگاري اجتماعي:

ديدگاه روان پويايي:

ديدگاه يادگيري اجتماعي:

ديدگاه تحولي:

ديدگاه زيستي:

ديدگاه اجتماعي- فرهنگي:

ارتباط حيطه هاي مختلف زندگي فرد با مهارتهاي زندگي

ارتباط نظريه هاي مشاوره با مهارت هاي زندگي

برنامه آموزش مهارت هاي زندگي:

خود توانمندسازي از طريق آموزش مهارت هاي زندگي

طبقه بندي مهارت هاي زندگي

1-مهارت هاي بين فردي/ روابط انساني:

2-مهارت هاي حل مسئله/ تصميم گيري:

مهارت هاي مربوط به سلامت جسماني/ حفظ سلامتي:

اهميت آموزش مهارت هاي زندگي در مدارس:

پيشينه تحقيقات پژوهش

 

 

فصل سوم:

(روش و تحقيق)

اهميت آموزش مهارت هاي زندگي در مدارس:

پيشينه تحقيقات پژوهش

جامعه آماري:

ابزارهاي تحقيق:

آزمون عزت نفس كوپراسميت

آزمون اضطراب- حالت- صفت (STAI)

مقياس رفتار سازگارانه وايلند

چگونگي اجراي آزمونها

نحوه اجراي آزمايش

نحوه اجراي آزمايش:

روش هاي آماري پژوهش:

روش هاي آماري توصيفي:

روشهاي آمار استنباطي:

 

فصل پنجم:

مقدمه:

تبيين يافته هاي آماري

فرضيه (1)

فرضيه (2):

فرضيه (3):

فرضيه 4:

فرضيه 5:

تبيين يافته هاي جانبي

بحث ونتيجه گيري كلي:

مشكلات و محدوديت هاي پژوهش

پيشنهادات:

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته علوم تربیتی (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3377 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 145

حجم فایل:99 کیلوبایت

 قیمت: 65,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل