مدیریت و عوامل موثر بر عملکرد سازمانی

دسته بندي : 🔺ترجمه و تحقیق » رشته مدیریت (مقالات_و_تحقیقات)

—عملكرد به عنوان يک مفهوم چالشي و پيچيده

 

—ذي نفعان متفاوت (مصرف كنندگان، ارائه دهندگان، دولت و ... ) با علايق و اولويت هاي متفاوت

—

—به سختي اندازه گيري مي شود.

—

—قبل از دهه 1980 اندازه گيري عملكرد بندرت صورت مي گرفت.

 

—با افزايش فشار از جانب افكار عمومي براي پاسخگويي، به اندازه گيري عملكرد توجه بيشتري شد.

 

— اطلاعات سخت (hard information) در مورد شاخص هاي عملكردي

—

—اطلاعات  نرم  (soft information)(داده هاي كيفي مثل ديدگاه كارمندان)

—

—يک ارزيابي عملكرد فقط با يک معيار اندازه گيری نيازهاي تمامي استفاده كنندگان نهايي را برآورده نمي كند

 

مدیریت عملکرد 

 

” يك رويكرد براي ايجاد يك چشم انداز مشترك از اهداف و مقاصد يك سازمان، كمك به تك تك كارمندان براي درك و فهم نقش آنها در راه رسیدن به اهداف سازمان و در نتيجه مديريت و ارتقای عملکرد افراد و سازمان می باشد. 

دسته بندی: 🔺ترجمه و تحقیق » رشته مدیریت (مقالات_و_تحقیقات)

تعداد مشاهده: 3673 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 178

حجم فایل:688 کیلوبایت

 قیمت: 65,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل