توصيف وضعيت موجود(تشخيص مسئله) 7
روش گردآوري اطلاعات و تجزيه تحليل داده ها 9
شواهد يك 9
1-مصاحبه : 9
الف)مصاحبه بامادر محمد 9
ب)مدير واحد آموزشي: 10
ج)معاون آموزشي: 10
د)معاون پرورشي: 11
ه)مشاهده بنده به عنوان آموزگار وی: 11
2- پرسشنامه: 11
جدول شماره 2:پاسخنامه بنده به عنوان آموزگار 13
جدول شماره 3: ليست نمرات محمد در نيمه اول سال تحصيلي 14
انتخاب راه حلهاي ممكن 16
انتخاب راه حل مناسب ، اعتبار بخشي و اجراي راه حل 16
اهم راهكار هاي ارائه شده به شرح زير مي باشد: 17
نتيجه گيري و شواهد 2 18
جدول شماره 4:پاسخنامه مديرو معاونان در اسفند ماه 18
جدول شماره 5:پاسخنامه آموزگار 19
جدول شماره 6:نمرات محمد در نيمه دوم سال تحصيلي 20
جدول شماره7:مشخصه آزمون آماري ميانگين نمرات محمد در نيمه دوم سال تحصيلي 21
مباني نظري پژوهش 22
دلايل و راههاي درمان پرخاشگري 22
الف )علت ها 22
۱.الگوپذيري كودكان از والدين 22
۲. كودكان ناكام پرخاشگر مي شوند 23
۳. اضطراب و پرخاشگري 23
۴. پرخاشگري، نشانهاي از تضادهاي دروني 23
۵. پرخاشگري و افسردگي 24
۶. پرخاشگري؛ بيماريها؛ مصرف دارو 24
۷. خشونت و مدرسه 24
عواملي كه به خشونت در مدرسه مي انجامند، عبارت اند از: 24
روش هايي براي درمان پرخاشگري کودکان 25
مسلماً با شناسايي علت رفتار نادرست، ميتوانيم در رفع آن موفق تر عمل كنيم: 27
بد دهنی کودکان 28
خلاصه 30
پيشنهادات 31
در پايان چند توصيه به آموزگاران محترم دارم: 31
منابع وماخذ: 32
تعداد مشاهده: 2696 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 34
حجم فایل:374 کیلوبایت