تحقیق بررسی مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک
تعریف استراتژی:
واژه استراتژی به چهار مقوله استناد می کند:
1. نهادینه ساختن خشونت
2. فعال سازی ذهن
3. بهبود بخشیدن به تصویرگری ذهن
4. روش شناسی منفک بودن از زمان
توجه به عامل زمان و تفکیک آن به دو سطح:
• زمان تاکتیک، که گردش آن بدون توقف و پیوسته است و انجام امور خرد و بی نهایت مولد در حیات یک موسسه، شرکت و سازمان را شامل می شود.
• زمان استراتژیک، که گردش آن ناپیوسته است و برای تصمیمات بزرگ و عمده تنظیم می شود، زیربنای آن مکاتب و اصولی است که تفکر انتقادی مداوم را امکان پذیر می سازد؛ لذا به ایجاد یک دوگانگی می انجامد و در یک زمان گذشته و حال با هم حضور می یابند.
فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش )
تعداد صفحات : 22