بررسی ساختار آموزشي برزیل

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته علوم تربیتی (آموزش_و_پژوهش)

استراتژيهاي کلي

برنامة‌ آموزشي ملي كه توسط دولت مركزي به پارلمان ملي ارجاع داده شده بود پس از يكسري مذاكرات جامعه با ابالت و شهرها، ‌يك ابزار استراتژيك يا پايه‌اي را براي رسيدن به اهداف مد نظر قرار گرفته در آموزش براي همة طرح‌ها ايجاد كرد. در مرحلة ….. آن مي‌تواند به‌عنوان يك قانون اجرا شود و همة‌آژانسهاي دولتي مختلف در نشر يك مساعي با سازمان‌هاي اجتماعي مجبور خواهند بود تا با اهداف بيان شده در آن  موافقت كنند.

دومين ابزار استراتژيك مهم براي به‌كارگيري سياست آموزش ملي براي همه (EFA)  تقويت كردن و بهبود سيستم ارزيابي ملي در همة‌سطوح آموزشي است. اين ابزار محكم گرديده بود از طريق يك آژانس دولتي ويژه – (‌با نام مؤسسة ملي مطالعات و تحقيقات آموزش (INEP) ) كه از طريق سرشماري مدارس داده‌هاي عيني و قابل اتكائي را در بارة دسترسي داشتن به مدارس و نرخ فقط افراد در گروه سني و سطوح آموزشي، نرخ‌هاي قبولي، تجديدي و افت تحصيلي، نرخ تعليم و آموزش در سطوح مختلف، كيفيت معلمين و زيربناي در دسترس مدارس و ساير موارد را بدست آورده بود. به‌علاوه راهنمايهاي همة مذاكرات توسط دولت مركزي با ايالات و شهرها انجام مي‌شد. اين داده‌ها و اطلاعات به‌عنوان مبنايي براي اختصاص منابع مركزي ارائه شد.

 

فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحات : 21


 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته علوم تربیتی (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 1709 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:29 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل