پاورپوینت مجتمع تجاری تیراژه تهران

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » 🔺پاورپوینت ها

مــشــخــصـاتِ فـایــل :

موضوع : مجتمع تجاری تیراژه تهران
فرمت فایل : پاورپوینت ( PPT ) قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 37
قابل ارائه و مناسب بعنوان تحقیق کلاسی

بخشی از این پاورپوینت :

تعریف
هرشبکه ای که خرید و فروش کالاها و خدمات در آن انجام پذیرد بازار نامیده می شود.
بازار نباید لزوماً وجود مادی داشته و فضای مشخصی را در بر گرفته باشد. به عنوان مثال بازار معاملات سهام در سطح جهانی بازاری است که عملیات آن صرفاً از طریق شبکه مخابرات بین المللی انجام می گیرد و در مجموع جای معینی ندارد.
در اقتصاد سنتی ایران بازار معمولاً مکانی مسقف بوده که در آن صنف های مختلف در راسته های خاص خود به داد و ستد اشتغال داشته اند. بدین ترتیب بازار سنتی به دلیل مرکزیتی که در امور اقتصادی و تجاری داشت خود به خود به مرکز زندگی سیاسی نیز تبدیل می شد.
تاریخچه
غرب یکی از مراحل مهم گذار از مراکز تجاری قرون وسطایی به مجموعه های امروزی پیدایش مفهوم فروشگاه یا مغازه به صورت امروزی آن است.
ریشه مراکز تجاری امروزی به زمانی باز می گردد که ساکنان شهرها سعی کردند کاربریهای تجاری مختلفی را در داخل مجتمعهای بزرگ ساختمانی سازماندهی کنند ...

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » 🔺پاورپوینت ها

تعداد مشاهده: 2207 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 37

حجم فایل:3,135 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل