استراتژی های تاب آوری کسب و کارها در دوران ویروس کرونا

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

 پنج استراتژی تاب آوری کسب وکار در شرایط بحران کرونا

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
شیوع کرونا ویروس (کوئید- 19) تاکنون بیشتر از 180 کشور جهان را با بحران مواجه ساخته است. در ایران با شیوع این بیماری، طرح های پیشگیرانه قطع زنجیره شیوع کرونا، شامل قرنطینه خانگی، فاصله گذاری اجتماعی، کاهش ساعات کار و فعالیت اصناف، تعطیلی مدارس و دانشگاهها اجرا شده است. این اقدامات در بخش اقتصادی، عرضه، و تولید و تقاضا را تحت تاثیر قرار داده است و ممکن است منجر به تعطیلی کامل برخی کسبوکارها و مشاغل گردد.

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3402 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 32

حجم فایل:851 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل