بررسی تاثیر درس پژوهی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر درس پژوهی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی در مدارس شهرستان میناب بوده است. جامعه آماری این پژوهش رادانش آموزان راهنمایی شهرستان میناب (منطقه آموزشی هشتبندی) تشکیل می دهند که جامعه نمونه با حجم۳۰ نفر به روش تصادفی انتخاب شده اند. ابزار اندازه گیری و گرد آوری اطلاعات، فرم درس پژوهی و نمرات پایان ترم دانش آموزان بود. آزمون آماری استفاده شده در این تحقیق، همبستگی اسپیرمن و رگرسیون خطی بوده که نتایج نشان می دهد که بین درس پژوهی با پیشرفت تحصیلی در سطح ۰٫۰۱ رابطه معنادار مثبت وجود دارد. همچنین، یافته ها نشان می دهد با توجه به معنادار بودن مقادیرt به ازای هر واحد تغییر در متغیر درس پژوهی به میزان ۰٫۹۸ در متغیر پیشرفت تحصیلی تغییرات حاصل گردیده است.

فهرست :

مشخصات

چکیده

مقدمه

مفهوم شناسی

تئوری و پیشینه تحقیق

مواد و روش ها

بحث اصلی

نتیجه گیری

منابع

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 1930 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:563 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل