دانلود فایل آموزش و پرورش پیش از دبستان

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته علوم تربیتی (آموزش_و_پژوهش)
دانلود پایان نامه آموزش وپرورش پیش ازدبستان


این تحقیق با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد

پایان نامه کارشناسی رشته علوم تربیتی

خلاصه و فهرست کلی:

مقدمه
كودكان سرمايه هاي ارزشمند وسازنده آينده جامعه هستند. آموزش و پرورش در دوره كودكي كه زمان شكل گيري شخصيت و ايجاد عادات مختلف و پيشگيري از بروز مشكلات است. آينده فرد و جامعه را بنايي نهد و مسير حركت مملكت را مشخص مي سازد. توجه به مسائل و مشكلات كودكان باعث پيشرفت و ترقي جامعه مي شود و غفلت در رفع مشكلات آنان، خسارات جبران ناپذيري به بار مي آورد. از اين رو، سرمايه گذاري  و برنامه ريزي در آموزش و پرورش ابتدايي، از حساسترين و مهمترين وظايف دست اندر كاران و مسئولان جامعه است و بايد از اولويت ويژه اي برخوردار باشد.
هدف ما در اينجا آشنا ساختن خواننده با خصوصيات، شيوه هاي شناخت، برقراري ارتباط صحيح، نحوه كاركردن و درنهايت رفع مشكلات كودكان است. براي نيل به اين هدف ابتدا تعاريف، اهداف، تاريخچه، ضرورت و اصول راهنمايي و مشاوره كودك مورد بررسي قرار گرفته، سپس مطالبي درباره خصوصيات دوره كودكي ارائه شده است تا دست اندركاران آموزش و پرورش و مشاوره كودك بتوانند رفتارهاي عادي كودكان را از رفتارهاي غير عادي تشخيص دهند.

فهرست
ردیف       عنوان                             صفحه
1            مقدمه                             10
2            فصل اول                         11
3            تعریف لغوی آموزش وپرورش                 12           
4            تاریخچه آموزش وپرورش درایران             17-13   
5            اهمیت وضرورت آموزش وپرورش پیش ازدبستان      18
7            اهداف آموزش وپرورش  پیش ازدبستان             20-18   
8            استراتژی های آموزشی                     20
9            برنامه های آموزش وپرورش پیش ازدبستان     21-20
10            آموزش پیش دبستانی (1)                22-21       
 11               برنامه های آموزشی                     22           
11            برنامه ریزی ومدیریت آموزشی                 24-22
12            آیا دوره پیش دبستانی لازم است             24   
13            فصل دوم                         25
14         بررسی نظام آموزشی وپرورشی دردوره  پیش ازدبستانی
15            نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان درفرانسه         32-26
16            نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان درانگلستان     45-32
17            نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان درپاکستان     45
18            نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان دراندونزی      56-45
19            نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان درهلند        58-56
20            نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان درآلمان         60-58
21            نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان دراتریش         61-60
22            نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان درلیبی        66-61
23            فصل سوم                         67 
            نقش کودک درشکل گیری شخصیت کودک    
24            نقش کودک درشکل گیری شخصیت کودک        68
25            آشنایی کودک باکودکستان                 69-68
26                  اهمیت مهدکودک                               69   
27             درچهاردیواری مهدکودک چه می گذرد         71-69
28            نقش مهدکودک دررشد اجتماعی کودکان         72-71
29            نقش مهدکودک دراحیای ارزشهای فرهنگی         74-72
30            انتظارات والدین از مهدکودک                 75-74
31            فصل چهارم
32            ویژگیهای کودکان 6-3 ساله                 76
33            ویژگی کودکان سه ساله ازنظر جسمی ، عاطفی ، هوشی وذهنی     77
33            ویژگی کودکان چهارساله                 78
34            ویژگی کودکان پنج ساله                 79
35            ویژگی کودکان شش ساله                 80
36             رشد عاطفی اجتماعی آیا میدانید که ؟            84-81
37             رشد جسمی حرکتی                     86-84
38            رشد زبان                         88-86
39            رشد شناختی                         91-88
40            رشد بیان خلاق ودرک زیباییها                 92-91
41            خصوصیات دوره کودکستانی                 92
42            رشد جسمانی                         93-92
43            رشدحسی حرکتی                     94-93
44            رشد ذهنی                         95-94
45            رشدعاطفی                         97-96
46            دووسه سالگی                         99-97
47            سه وچهارسالگی                     102-99
48            پنچ وشش سالگی                     103-102
49            فصل پنجم                         104
50            بازیهای کودکان                     105
51            کودکان وبازی                         106
52            نوع وبازی                         106
53        بازی وورزش درروایات اسلام                    107
54        همبازی کودک                         110-108
55        شکایت ازبازی کودکان درکوچه ها                 110
56        والدین بی خیال                             111-110
57        نکات مهم درانتخاب همبازی برای کودکان             111
58        محیط بازی                             113-111
59        کنترل محیط بازی                         113
60           سرکشی ازبازیهای کودکان                     114
61        مقداربازی                             117-115
62        بازی وخلاقیت                             119-117
63        بازی                                121-119
64        ارزشهای بازی                            124-121
65        آب بازی                             126-124
66        نکات ایمنی برای آب بازی                     126
67              راههای بازی باآب                         129-127
68        رشد ذهنی وشناختی                         131-129
69        رشد عاطفی اجتماعی                         134-131
70        فصل ششم                             135
71        فرضیه شناختی - رشدی پیاژه                     135
72        مراحل 2و3 اندیشه پیش ازعمل     7-2 سالگی             136
73        رشد فعالیت نمادین                         138-136
74        تعقل علمی                             139-138
75        طبقه بندی                             140-139
76          اندیشه اجتماعی                             142-140
77        قضاوت اخلاقی                             142
78        زنده گرایی                            144-142
79        خلاصه ونتیجه                             145-144
80        فصل هفتم                             146
81              گفتگو بافرخنده مفیدی                         152-146
82        فصل هشتم                             153
83        آیین نامه تأسیس ، انحلال واداره مهدکودک             188-153
84        نیروی انسانی                             189
85        چارت سازمانی                             190
86        هزینه تأسیس مهد                         195-191
87        برنامه کلاسی آمادگی                         196
88        برنامه کلاسی 4-3 ساله ها                    197
89        برنامه غذایی                            197
90        فصل نهم                            
         ضمائم وپیوستها
91                فهرست منابع ومآخذ

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته علوم تربیتی (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 6721 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: Docx

تعداد صفحات: 201

حجم فایل:256 کیلوبایت

 قیمت: 75,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل