دانلود کتاب برنامه ریزی برند کوین کلر

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

کتاب عالی برنامه ریزی برند آماده برای دانلود است.

مولف: کوین کلر

ترجمه: دکتر امین اسداللهی - با پیشگفتاری از پرویز درگی

فرمت: PDF پی دی اف - قابل اجرا بر روی گوشی، لپ تاپ و ...

تعداد صفجات: 117

کیفیت: عالی

دانلود نمونه

معرفی

امروزه برندها در انتخاب و خرید محصولات و خدمات مشتریان نقش مهم و به سزایی ایفا می کنند. از آنجایی که برند طبق مطالعات انجمن تحقیقات بازار اروپا، ۴۵% دارایی های جهان را به خود اختصاص داده است، از این رو، شناخت و خلق آن می تواند در افزایش ارزش سهام یک شرکت و در نتیجه، جذب مشتریان و افزایش فروش و سهم بازار آن شرکت مفید واقع شود.

 برند یک دارایی ناملموس است که در دهه های گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است و تحقیقات و مطالعات فراوانی در سالهای گذشته پیرامون برند و عناصر آن صورت پذیرفته است.

 یکی از دانشمندان مشهور و به نام حوزه برند  برندینگ، پروفسور کوین لین کلر است که به دلیل کتابها و مقالات وی در عرصه برند، او را پدر برندینگ جان نامیده اند. کتاب برنامه ریزی برند یکی از کتابهای مفید و با ارزش اوست که در آن سه مدل کاربردی برندسازی را همراه با مثالهای کاربردی و عملیاتی ارایه کرده است.

فهرست

مقدمه

فصل اول: مدل جایگاه سازی برند

فصل دوم: مدل همنوایی با برند

فصل سوم: مدل زنجیره ی ارزش برند

نتیجه گیری 

ضمائم

 

مدل یکپارچه و جامع برنامه ریزی برند

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 2551 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

حجم فایل:12,580 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل