فایل بررسي انواع جهت‌ گيري و نوع پيامك در بين زنان

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته علوم اجتماعی (آموزش_و_پژوهش)

 

دانلود پروژه بررسی انواع جهت‌ گيري و نوع پيامك در بين زنان
این فایل در قالب فرمت word قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد

توضیحات:

 

چكيده
يكي از رسانه‌هاي نو پيدا در عصر حاضر تلفن‌هاي همراه است كه داراي كارايي‌هاي متنوع ارتباطي به ويژه كاربرد پيام‌‌رساني و پيام‌گيري است كه معمولاً با عنوان sms يا پيامك از آن ياد مي‌شود.
اين رسانه داراي ويژگي فراوان است :
1- سرعت عمل. 2- دسترسي دائمي به آن. 3- فردي بود. 4- حضوري و غير دولتي بودن
امروزه سيستم پيام كوتاه به عنوان راهكارهاي تازه براي سرعت بخشيدن به طور روزمره و به طور جدي و نظر طيف وسيعي از افراد جامعه به ويژه جوانان و فعالان سياسي را به خود جلب كرده است.
هدف كلي از تحقيق حاضر بررسي انواع جهت‌گيري و نوع پيامك‌ها در بين زنان شهر گرگان مي‌باشد.
اهداف جزئي:
     1- بررسي رابطه سن بر نوع پيامك‌ها در بين زنان
            2- بررسي رابطه تحصيلات بر نوع پيامك‌ها در بين زنان
            3- بررسي رابطه شخصيت بر نوع پيامك‌ها در بين زنان
براي اين كار نمونه 8 نفري از دختران و زنان 12 تا 32 سال شهر گرگان بررسي شده است. روش اجرا از نوع تحليل محتوا مي‌باشد. فرضيه اول تحقيق نشان مي‌دهد كه بين سن و نوع پيامك تفاوتي مشاهده نگرديد و اين بدين معني كه اولويت اول جهت‌گيري پيامك هاي نوجوانان و جوانان بيشتر سمت مسائل عشقي و غيراخلاقي بود.
فرضيه دوم نشان دهنده سطح تحصيلات و چگونگي پيامك‌ها است در موارد غير اخلاقي هيچ تفاوتي بين افراد تحصيل كرده و تحصيل نكرده وجود ند اشت.
فرض سوم تحقيق نشان مي‌دهد كه بين شخصيت و نوع پيامك ارتباط وجود دارد افرادي كه احساسي‌تر بودند بيشتر جهت‌گيري پيامك‌هاي انان سمت پيام‌هاي عشقي بود و افرادي كه خشك و انعطاف‌ناپذير بودند بيشترين جهت‌گيري آنان سمت مسائل سياسي بود و افرادي كه هم شوخ‌طبع بودند بيشترين گرايشي آنان سمت لطيفه بود.
كليدواژه: پيامك، تحليل محتوا، نوجوانان  و جوانان، دختران گرگان

فهرست
مقدمه :    1
بیان مسئله :    4
اهمیت و ضرورت تحقیق :    6
اهداف کلی و جزئی تحقیق :    7
SMS  چیست ؟ (مشخصات فنی )    8
خدمات پیام کوتاه    8
کاربرد های مثبت پیام کوتاه    9
الف) اطلاع رسانی :    9
ب ) ارتباط دهی :    9
ج ) تداوم بخشی :    10
د )مفرح سازی :    10
ه ) کارکرد تبلیغاتی :    10
کارکرد های منفی پیامک    11
الف) تخریب سیاسی    11
ب ) شوخی های مبتذل    12
تاریخچه SMS  در ایران    12
کارکرد SMS   در ایران    13
چهارچوب نظری تحقیق    15
نظریه کارکرد گرایی    15
فرضیه های تحقیق    17
تحلیل محتوا    17
تجزیه تحلیل داده ها    22
نتیجه گیری    24
راهکارها و پیشنهاد ها    25
منابع و ماخذ    26

 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته علوم اجتماعی (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4685 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 26

حجم فایل:236 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل